piątek, 23 marca 2012

Reprinty z Champions Decks

Witam ponownie po dłuższej przerwie. Właściwie to od kilku dni chciałem napisać coś mecie w nadchodzącym Mazuconie, ale obudziłem się z przysłowiową ręką w nocniku. Coby nie przegapić kolejnego ciekawego wydarzenia jakim niewątpliwie jest wydanie Champions Decks pisze teraz te słowa.
Jeżeli ktoś jeszcze nie ogarnia tematu to poniżej przedstawiam listę kart, które zostały przedrukowane i będą legalne od 27 marca tego roku:


Lista nie jest zbyt długa, ale w tym misz-maszu dostajemy naprawdę kilka ciekawych kart. Oto one:
Hemet Nesingwary - w przypadku tego alaja dostajemy odpowiednik Devout Aurastone Hammer dla Huntera. Z tym panem w 3 turze dostajemy do dyspozycji 2 dodatkowe resource'y, by w kolejnej wcisnąć Mazukona prosto w herosa przeciwnika. Nieźle nie ? :-) Hunter posiadał już podobną zabawkę, ale była ona dosyć restrykcyjna i z tego powodu mało grana - Breathstone Infused Longbow. Ta karta jest inna - do dyspozycji mamy kilku naprawdę grywalnych hunterów z Jadefire Scoutem na czele.
Lord Jorach Ravenholdt - genialny epik ze Scourgewar. Kto pamięta świetnego midrangowego Zoraktula z czasów pierwszego Core ? Ally ten na pewno wpłynie niekorzystnie na cenę Mazukona i innych tłustych świnek. Ja już nie mogę się doczekać i myslę, że niejeden Rogue wypłynie nam w końcu na powierzchnię. Kto jeszcze się nie zaopatrzył ten ma czas. Póki co cena oscyluje w granicach 4$ za sztukę (z WCG).
Blackout Truncheon - sławetna macka wraca do gry! Broń zarówno dla rogala, szamana, paladyna i DK. Choose your best pick! Mimo wszystko najbardziej chyba na niej skorzystają Death Knight oraz Rogue.
Innervate - karta z której jestem najbardziej zadowolony. Karta, która istnieje w deckach druidzkich właściwie od początku swojego istnienia. W 4. turze obok Innervate możemy zagrać Rend and Tear lub Gift of the Earthmother. Jeżeli brakuje draw to zawsze mamy w zanadrzu mniejszego brata w postaci Energize. Zobaczymy jak to będzie wyglądać - jedyne czego zdaje się brakować to hate w postawic The Natural Order.

Oprócz powyższych nowych/starych zabawek do dyspozycji dostajemy bohaterów. Oto oni:
-Jaina: (3) -> When an opposing hero or ally would be dealt frost damage by Jaina, it's dealt that much +1 instead.
-Sylvanas: (5) -> Sylvanas and allies you control have Assault 1.
-Hogger: (5) -> At the start of your turn, put a 1/1 Gnoll Monster ally token into play.
-Murkdeep: (4) -> When a Murloc ally enters play under your control, Murkdeep deals 1 nature damage to target opposing hero and heals 1 damage from himself.
-Elderlimb: (4) -> At the start of your turn, Elderlimb heals 4 damage from himself if you control a Treant.

Flip Jainy wydaje się naprawdę mocny: Frost Nova, Frost Blast Crown, Frostfire Bolt, Ring of Frost, Rime and Freezin i kilka innych. Pozostali herosi nie zachwycają. Ciekawym wydaje się Monster Druid Elderimb. Produkcja drzewk dla druta to nic trudnego, więc może jakimś specom od deckbuildingu uda się wyczarować coś w deseń midrange/control. Wyżej wspomniany Innervate na pewno doda nam tu więcej opcji.

FOR THE HORDE!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz